diumenge, 13 de març del 2011

Turisme, mar, gastronomia... i literatura

El 7 de març vaig assistir a la Jornada Tècnica "Turisme, Mar i Gastronomia" que es va fer a Sant Carles de la Ràpita. En els moments previs, vaig xerrar amb l'amic Pep Carcellé; amb la Rosa, llibretera de la 2 de Viladrich; amb Diego Arasa, Lluís Garcia i la incombustible Rosa Rochet, de l'Oficina de Turisme de Sant Carles de la Ràpita, entitat organitzadora d'aquesta Jornada.

Jo hi vaig parlar de la literatura com a ganxo turístic, i vaig anomenar una sèrie d'autors com Jesús Moncada, Josep Pla, Josep Maria Espinàs, Artur Bladé i Desumvila i Sebastià Juan Arbó, els quals han escrit belles pàgines sobre molts racons del nostre país, i els quals, directa o indirectament, hi han aportat turisme. Vaig incidir en el fet que el turisme literari és necessari, perquè complementa i diversifica l'oferta existent, perquè pot atreure un públic que d'altra banda potser no vindria. No sé si els assistents van quedar convençuts, però crec de veres que per aquest camí passa el futur. I sinó, temps al temps.

Dossier de premsa:




2 comentaris:

  1. I tant! Gràcies. Mica en nova s'omple la pica... Has vist la convocatòria de penjar un poema al feisbuc el dia 17?

    ResponElimina
  2. No, no ho he vist... No crec que m'hi apunti, perquè àmb la poesia encara no m'hi atreveixo...

    ResponElimina