diumenge, 15 de maig del 2011

Oli en un llum a Santa Bàrbara

Divendres 6 de maig vaig anar a Santa Bàrbara a presentar Oli en un llum, el meu primer llibre. Va ser a la Biblioteca José Escudé i Albesa, on l'any passat vaig fer el mateix amb Esmorzars de l'Ebre. Vaig retrobar gent com la Blanca, l'Alfred, la Montse, el Manel i la Rosa, i en vaig conèixer de nova, com la Carmen, el Daniel, la Isabel, el Joan i el Jordi. Els vaig fer cinc cèntims de la novel·la, i els vaig explicar que aquesta història tan garriguenca també podia ser una història ebrenca. Vaig llegir bocins del llibre -no va faltar el capítol del collir olives- i els vaig expressar el meu convenciment que aquest llibre li han sortit unes potetes i camina sol. Perquè fa tres anys i mig que vam fer la primera presentació a Sarroca i els bolos encara duren. I tinc la impressió que la cosa encara no ha acabat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada