dijous, 31 de maig del 2012

Articles del diari Aquí

Des de l'abril de 2007 fins al febrer de 2009, vaig escriure articles d'opinió per al diari Aquí, un diari gratuït que es feia aquí, a Reus. Per a mi, a les portes d'editar el meu primer llibre, Oli en un llum, va ser una forma de donar-me a conèixer a Reus i al Camp de Tarragona. Recordo el dia que vaig anar per primera vegada a les oficines que l'Aquí tenia al carrer de Llovera i li vaig proposar al llavors cap de redacció, Joan Carrion, la meva col·laboració. Ens vam entendre a la primera, i pocs dies després enviava el meu primer article, "El japonesam" -que alguns es van pensar que era una nova societat municipal de l'Ajuntament de Reus, segons em va confessar més tard el mateix Carrion.
Vaig deixar d'escriure articles per a l'Aquí, bàsicament, perquè el diari va fer aigües l'últim dia de febrer de 2009. L'herència: uns quants articles lligats al territori del Camp -com sempre he fet en els mitjans locals en els quals he col·laborat- i la coneixença de periodistes com Josep Escaño, Jordi Salvat, Javier Arboledas, Lluís Gonzàlez o la fotògrafa Alba Mariné.
A partir del proper diumenge, doncs, la primera entrega: "El japonesam". Ens llegim!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada